АНАЛІЗ УРОКУ БІОЛОГІЇ
- Дата проведення уроку: ______ Клас: 9.
- Тема уроку: Спинний мозок. Регуляція рухової активності.
- Мета уроку:
·
Формувати
розуміння понять спинний мозок як відділ ЦНС, розглянути відповідність будови
будови спинного мозку його функціям.
·
Розвивати
вміння використовувати отримані знання про спинний мозок на практиці..
·
Виховувати
бережливе ставлення до свого і оточуючих людей здоров’я..
(відповідає
педагогічним вимогам)
- Тип уроку: урок засвоєння нових знань.
- Мета відвідування: виявити рівень засвоєння нового матеріалу
- Структура уроку:
Дії вчителя
|
Дії та реакція учнів
|
І. Організаційна частина.
1. Привітання учнів.
Емоційна підтримка учнів.
|
Учні емоційно спокійні, готові
до уроку.
|
ІІ. Актуалізація опорних
знань.
1. Біологічний диктант по
темі „Функції нервової системи, нервова тканина, нейрони”.
|
1. Зосереджуються,
обдумано записують терміни (відповіді).
|
ІІІ. Мотивація навчальної
діяльності учнів.
1. Повідомлення про спинний
мозок людини .
|
1. Учні проявляють інтерес
і готовність слухати.
|
ІУ. Вивчення нового
матеріалу.
1.Розповідь учителя з
використанням таблиці про будову спинного мозку.
2. Робота у зошиті (запис
функцій спинного мозку).
3. Постановка проблемного
запитання щодо біологічної доцільності мякої, павутинної і твердої облонок
спинного мозку.
|
1. Уважно слідкують за
поданням матеріалу.
2.Переключаються на
письмову роботу.
3.Висувають аргументовані
версії.
4.Пожвавлений інтерес до
почутого.
|
У. Закріплення матеріалу.
Вправа: „Скласти запитання
до термінів” Терміни: спинномозкові нерви, висхідний і низхідний провідні
шляхи, білі і сіра речовина спинного мозку.
|
Користуючись підручником,
записами у зошиті, будують конкретні запитання.
|
УІ. Домашнє завдання
|
Параграф 54. Пошукове
завдання: підготувати інформацію про англійського фізіолога Чарльза
Шерінгтона.
|
- Змістовний компонент уроку: Обсяг поданого учителем матеріалу
відповідає темі уроку. Базові поняття в учнів сформовані. Використання
різних видів роботи (розповідь, бесіда, вправи практичного характеру,) виявилися
доцільними та дієвими.
- Розвиваючий компонент уроку: Під час уроку розвивали вміння
користуватися таблицями, вчилися раціонально запам’ятовувати, шукати
відповіді на проблемні запитання, робити висновки.
- Мотиваційний елемент уроку: Учитель показував взаємозв’язок теми
із життям, вагомість теми уроку в
практичній життєдіяльності, спонукав до зацікавленості змістом уроку.
Емоційний фон та темпоритм відповідав віковим особливостям учнів 9 класу.
- Виховний характер уроку: Правильна організація уроку і
розподіл часу самодисциплінували учнів. Зміст уроку подавався враховуючи
виховну мету.
- Контроль та оцінювання знань, умінь і
навичок учнів: Метод
перевірки знань (письмовий диктант)
вдало використаний для засвоєння основних понять і термінів. Для
оцінювання використовувалася взаємоперевірка правильності виконання
біологічного диктанту.
- Організаційна чіткість уроку: Класна кімната та учні готові до
уроку, кожен етап уроку мав логічну завершеність. Види діяльності і час
використані методично грамотно.
- Оцінка діяльності учителя на уроці: Володіє фактичним матеріалом з біології, вміє грамотно і науково викласти цей матеріал, володіє методикою формування біологічних понять та методикою ведення уроку, дотримується педагогічного такту та етики.
Комментариев нет:
Отправить комментарий