ПРОТОКОЛ №
6
засідання
педагогічної ради
Отроківської
загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів
від 30 травня 2015 року
Присутні: всі члени
педагогічної ради.
Голова педагогічної ради:
А.В.Яровий
Секретар педагогічної
ради: Л.В.Маримора
ПОРЯДОК ДЕННИЙ
1. Про переведення учнів
1-4-х, 5-8-х та 10-го класів до наступного класу, нагородження Похвальними
листами «За високі досягнення у навчанні».
2. Про облікування атестатів
про повну загальну середню освіту та додатків до них та свідоцтв про базову
загальну середню освіту та додатків до них.
3. Про видачу випускникам 11-го класу атестатів про повну загальну середню освіту.
4. Про стан роботи школи з
питань запобігання дитячому травматизму за ІІ семестр 2014/2015 навчального
року
5. Про підсумки впровадження
Державного стандарту початкової освіти в 1-му , 2-му та 3-му класах, Державного
стандарту повної загальної середньої освіти в 6-му класі.
6. Про затвердження мережі
школи.
7. Про виконання рішень
попередньої педради.
СЛУХАЛИ 1:
Директора школи Ярового А.В. про переведення учнів
1-4-х, 5-8-х та 10-го класів до наступного класу, нагородження Похвальними
листами «За високі досягнення у навчанні».
На виконання Закону України «Про загальну середню освіту», відповідно до Положення
про державну підсумкову атестацію учнів (вихованців) у системі загальної
середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від
18.02.2008 № 94 та зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 27.02.2008 за
№ 151/14842 (із змінами), листа Міністерства освіти і науки, молоді та спорту
України від 20.05.2013 №1/9-349 «Про навчальні плани загальноосвітніх
навчальних закладів та структуру 2013/2014 навчального року», Інструкції про переведення та випуск
учнів (вихованців) навчальних закладів системи загальної середньої освіти,
затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 14.04.2008 № 319,
зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 06.05.2008 за № 383/15074, наказу Міністерства
освіти і науки, молоді та спорту України від 03.05.2012 № 528 «Про затвердження Змін до Положення про золоту
медаль «За високі досягнення у навчанні» та срібну медаль «За досягнення у
навчанні», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 11.05.2012 за №
750/201063, згідно з листом Міністерства освіти і науки, молоді та
спорту України від 14.02.2014 № 1/9-115 «Про порядок закінчення навчального
року та проведення державної підсумкової атестації у загальноосвітніх
навчальних закладах в 2013/2014 навчальному році» та наказом Департаменту науки
і освіти Харківської обласної державної адміністрації від 07.03.2014 №109 «Про
порядок організованого закінчення 2014/2015 навчального року та проведення
державної підсумкової атестації учнів 4, 9, 11 (12)-х класів загальноосвітніх
навчальних закладів », наказу відділу
освіти,молоді та спорту Новоушицької райдержадміністрації від 11.03.2014 № 31
«Про порядок організованого закінчення 2014/2015 навчального року та проведення
державної підсумкової атестації учнів 4, 9, 11(12)-х класів загальноосвітніх
навчальних закладів », з метою здійснення контролю за виконанням
навчальних планів та програм, а також за відповідністю освітнього рівня учнів і
випускників школи вимогам Державного стандарту початкової загальної освіти та
Державного стандарту базової і повної середньої освіти пропоную заслухати
класних керівників щодо переведення учнів 1-4-х, 5-8-х та 10-го класів до
наступного класу, нагородження Похвальними листами «За високі досягнення у
навчанні».
ВИСТУПИЛИ:
класний керівник 1-го класу Бакай Н.Г
В 1-му класі навчалося 7
учнів. Всі учні опанували навчальну програму за 1-й клас
ПОСТАНОВИЛИ:
1.Давидюка Кіріла Віталійовича
2.Матійчука Юрія Васильовича
3. Наказнюк Марту Вікторівну
4. Петрук Наталію Олександрівну
5. Рожняка Костянтина Ігоровича
6.Сидун Лєну Анатоліївну
7.Щербій Марину Дмитрівну
перевести до другого класу
ВИСТУПИЛИ:
класний керівник 2-го класу Бурденюк Л.В.
В 2-му класі навчалося 10
учнів. Всі учні опанували навчальну програму за 2-й клас.
ПОСТАНОВИЛИ:
1.Білявського
Віталія Анатолійовича
2. Гладкого
Миколу В’ячеславовича
3.Житняк Юлію
Олегівну
4. Зелінську
Дарію Сергіївну
5. Олійника
Богдана Ростиславовича
6. Сопільняка
Богдана Віталійовича
7.Калачука
Іллю Андрійовича
8. Стрілюк
Анну Сергіївну
9.Чорну Лізу Василівну
10. Явтушинську
Тетяну Русланівну
перевести до третього класу та нагородити Похвальним
листом «За високі досягнення у навчанні» Стрілюк Анну
Сергіївну та Явтушинську Тетяну Русланівну.
ВИСТУПИЛИ:
класний керівник 3-го класу Зернюк І.М.
В 3-му класі навчалося 7
учнів. Всі учні опанували навчальну програму за 3-й клас.
ПОСТАНОВИЛИ:
1. Авузяка
Дмитра Миколайовича
2.Боднарчук
Вікторію Анатоліївну
3. Весну
Дарину Сергіївну
4. Дідур
Катерину Сергіївну
5. Наказнюка
Артема Вікторовича
6.Сливку
Дмитра Олександровича
7.Туркот
Марію Борисівну
перевести до четвертого класу.
ВИСТУПИЛИ:
класний керівник 4-го класу Павлик А.І.
В 4-му класі навчалося 10 учнів. Всі
учні опанували навчальну програму за 4-й клас.
ПОСТАНОВИЛИ:
1. Вороновського Валентина
Вікторовича
2. Галицького Дмитра Романовича
3. Гоголя Анатолія
Івановича
4. Гоголь Вероніку
Валентинівну
5. Гуменюк Юлію
Вікторівну
6. Дідура Андрія
Сергійовича
7. Дідурика Максима
Олександровича
8. Ісламову Аліну Борисівну
9.Пантелімонову Руслану Борисівну
10.Шумеляка Юрія Валентиновича
перевести до п’ятого класу та нагородити Похвальним листом «За
високі досягнення у навчанні» Дідурика Максима Олександровича та Пантелімонову
Руслану
ВИСТУПИЛИ:
класний керівник 5-го класу Марковська Л.В..
В 5-му класі навчалося 7
учнів. Всі учні опанували навчальну програму за 5-й клас.
ПОСТАНОВИЛИ:
1.Бакай Руслану Олексіївну
2.Гуменюк Надію Вікторівну
3.Коваленка Богдана Олександровича
4.Рожняка Артема Сергійовича
5.Сидорука Антона Васильовича
6.Туркот Юлію Борисівн
7.Шовгур Анну Вікторівну
перевести до шостого класу
ВИСТУПИЛИ:
класний керівник 6-го класу Маримора Л.В..
В 6-му класі навчалося 7
учнів. Всі учні 6-го класу опанували навчальну програму базових дисциплін
згідно з навчальним планом.
ПОСТАНОВИЛИ:
1.Гоголя Віктора Івановича
2.Колісника Артура Івановича
3. Микитюка Артема
Руслановича
4. Пугачова Дмитра Борисовича
5. Сидуна Олександра Анатолійовича
6. Шовгура Артема Вікторовича
7. Явтушинського Олега Руслановича
перевести до сьомого класу
ВИСТУПИЛИ:
класний керівник 7-го класу Бараник В.В..
В 7-му класі навчалося 10
учнів. Всі учні сьомого класу опанували навчальну програму базових дисциплін
згідно з навчальним планом.
ПОСТАНОВИЛИ:
1.Букшія Юрія Олександровича
2. Землякову Аліну
Степанівну
3.Маримору Назарія
Вікторовича
4.Павліщука Євгена
Вікторовича
5. Повар Альону
Валеріївну
6. Рогальського Павла Петровича
7.Рожняка Максима Ігоровича
8. Смольніцьку Інну Олегівну
9.Смольніцького Богдана Валерійовича
10.Фурмана Олександра Олександровича
перевести до восьмого класу
ВИСТУПИЛИ:
класний керівник 8-го класу Грицак В.А.
В 8-му класі навчалося 7
учнів. Всі учні восьмого класу опанували навчальну програму базових дисциплін
згідно з навчальним планом.
ПОСТАНОВИЛИ:
1.Борщевського
Богдана
Васильовича
2.Житняка
Івана
Олеговича
3.Лужняк
Вікторію
Василівну
4.Мількевич
Наталію
Юріївну
5.Палямара
Валентина
Івановича
6. Сливку Віктора
Олександровича
перевести до 9-го класу.
ВИСТУПИЛИ:
класний керівник 10-го класу Стрілюк Р.П.
В 10-му класі навчалося 7
учнів. Всі учні десятого класу опанували навчальну програму базових дисциплін
згідно з навчальним планом.
ПОСТАНОВИЛИ:
1. Ахтимчук Інну Сергіївну
2. Зернюка Івана
Вікторовича
3. Мельничук Василину Сергіївну
4. Нужду Віталія Сергійовича
5.Павлика Владислава Олександровича
6. Шумеляка Івана Вікторовича
7. Ярошинську Мар’яну Юріївну
.
перевести до 11-го класу.
СЛУХАЛИ 2: директора школи
Ярового А.В. про облікування атестатів про повну загальну середню освіту та
додатків до них та свідоцтв про базову загальну середню освіту та додатків до
них.
Одержано 7 свідоцтв про
базову загальну середню освіту та 7 додатків до них.
Одержано 7 атестатів про
повну загальну середню освіту та 7 додатків до них.
ПОСТАНОВИЛИ:
1.Облікувати 7 свідоцтв про базову загальну середню освіту та 7 додатків
до них.
2. Облікувати 7 атестатів про повну загальну
середню освіту та 7 додатків до них.
СЛУХАЛИ 3: директора школи
Ярового А.В. про видачу випускникам 11-го класу атестатів про повну загальну середню освіту.
Згідно з планом роботи
школи на 2014/2015 навчальний рік, з листом Міністерства освіти і науки, молоді
та спорту України від 14.02.2015 № 1/9-115 «Про порядок закінчення навчального
року та проведення державної підсумкової атестації у загальноосвітніх
навчальних закладах в 2013/2014 навчальному році» та наказом відділу освіти,молоді та спортудержавної
адміністрації від 07.03.2014 №109 «Про порядок організованого закінчення
2013/2014 навчального року та проведення державної підсумкової атестації учнів
4, 9, 11 (12)-х класів загальноосвітніх навчальних закладів », ушиць11.03.2014 № 31 «Про порядок організованого
закінчення 2014/2015 навчального року та проведення державної підсумкової
атестації учнів 4, 9, 11(12)-х класів загальноосвітніх навчальних закладів
Новоушицького району», в школі завершено складання державної підсумкової
атестації учнями 11 класу, які мають право на одержання атестатів про повну
загальну середню освіту
ПОСТАНОВИЛИ:
1.
Випустити зі школи із врученням атестатів про повну загальну середню освіту
таких учнів:
1.
Вороновську Ілону
2.
Воєводу Юрія
3.
Готка Віталія
4.
Добровольського Олега
5.
Коломійця Андрія
6.
Селезньову Вікторію
7.
Цимбалюка Ігоря
СЛУХАЛИ 4: заступника директора
школи з виховної роботи Грицаюк В.С. про стан роботи
школи з питань запобігання дитячому травматизму за ІІ семестр 2014/2015
навчального року
На виконання ст. 3, 17, 24,
51, 53 Закону України «Про освіту», ст. 5, 22, 38 Закону України «Про загальну
середню освіту», Законів України «Про охорону дитинства», «Про дорожній рух»,
«Про пожежну безпеку», «Про охорону здоров’я», згідно з планом роботи школи на 2013/2014 навчальний рік, з метою забезпечення реалізації
державної політики в галузі охорони дитинства, проведено аналіз стану
профілактичної роботи з питань безпеки життєдіяльності та охорони життя і
здоров’я дітей у школі за 2014/2015 навчальний рік.
Результати перевірки свідчать, що
робота по застереженню учнів від різних форм травматизму класними керівниками спланована і проводиться
згідно з планом роботи. В планах виховної роботи класних керівників є розділ
«Охорона життя та здоров’я дітей», де заплановано бесіди з різних видів
травматизму, обговорення газетних і журнальних статей.
Більшість класних керівників
дотримуються плану проведення бесід, проводять бесіди вчасно, записують в
журналах, проводять індивідуальні бесіди з учнями, які були відсутні на уроці,
подають цікаві факти і цифри, використовують матеріали районних газет.
Відповідно до Законів України
«Про пожежну безпеку», «Про дорожній рух», «Про охорону праці», з метою
поліпшення роботи щодо застереження дорожньо-транспортних пригод, попередження
дитячого та побутового травматизму, нещасних випадків невиробничого характеру,
узагальнення та поширення різноманітних форм і методів профілактичної роботи
серед неповнолітніх було складено заходи з даного напрямку роботи на 2014/5навчальний
рік.
Питання попередження дитячого
травматизму розглядались:
- на педраді: «Про попередження дитячого травматизму»
(протокол № 2 від 03.11.2014);
- на раді школи «Про роботу
школи, сім'ї з попередження дитячого травматизму» (протокол № 2 від 07.10.2014);
На загальношкільних батьківських
зборах (травень 2015 року), на класних батьківських зборах (березень, квітень
2015 року) обговорено питання щодо
попередження дитячого травматизму та збереження здоров’я і життя дітей, про
відповідальність батьків за безпеку та поведінку дітей під час канікул та в
позаурочний час. Звернуто увагу на
правила електробезпеки, безпечного використання газу в побуті. Роздано батькам
пам'ятки.
В школі з учнями проводяться додаткові бесіди і
оформляються на сторінці журналу «Додаткові бесіди з попередження дитячого
травматизму», де записуються бесіди
перед канікулами (з підписом учнів 9-11 класів), бесіди у зв'язку з нещасними
випадками в школах району, області. Проведено індивідуальні бесіди щодо безпеки
життєдіяльності в літній період з дітьми, схильними до правопорушень, та їх
батьками.
Щопонеділка на
загальношкільних лінійках проводяться бесіди з учнями щодо попередження
дитячого травматизму та збереження здоров’я і життя дітей. В школі встановлено
чітке чергування учнів та вчителів по школі та на пришкільній території.
На уроках української мови
використовуються тексти диктантів, переказів про правила поведінки на воді,
попередження нещасних випадків при пожежах, про дорожній травматизм, а також
збірник текстів для диктантів «Гриби – не їжа для дітей».
Відповідно до річного плану
роботи школи заступником директора з навчально-виховної роботи Головченко В.І.
здійснювалася перевірка наявності та правильності оформлення журналів, а саме:
реєстрація всіх видів інструктажів із питань охорони праці, техніки безпеки,
пожежної безпеки учнів та працівників школи.
На початку навчального року
були поновлені та затверджені інструкції з охорони праці та техніки безпеки у
кабінетах хімії та біології, фізики, інформатики, майстерні, спортивній залі.
Учителі фізики, хімії,
біології, інформатики перед виконанням лабораторних, практичних робіт,
навчальних занять у спортзалі або на спортивному майданчику, в майстерні
проводять відповідні інструктажі з техніки безпеки до кожного виду робіт,
тільки після цього допускають учнів до виконання визначених завдань.
Протягом 2014/15навчального року в школі було
проведено ряд заходів щодо попередження дитячого травматизму
- тематичні
ранки: «Світлофор» (1-4 класи), «Якщо будеш знаки дорожні вивчати, не треба
буде тебе рятувати» (5-6 класи);
- бесіди:
«Гриби – не їжа для дітей» (1-4 класи), «Хто пожежні правила всі знає, того
пожежа обминає», «Вогонь – наш ворог, вогонь – наш друг»;
- конкурс
малюнків « Скажімо наше дружнє " Ні! " - усім пожежам на землі», «
Правила дорожнього руху – закон вулиць і доріг»;
- проведено КВК « Ми – за безпеку руху»;
Проведено «Тиждень безпеки», День цивільної
оборони, Дні та Місячники безпеки дорожнього руху «Увага! Діти на дорозі!»,
Тиждень знань правил пожежної безпеки, Тиждень безпеки дитини.
Але в роботі виявлено і ряд недоліків, на які
необхідно звернути увагу в 2015/2016 навчальному році.
ПОСТАНОВИЛИ:
1. Усім працівникам школи постійно дотримуватися
вимог Законів України «Про охорону праці», «Про дорожній рух», «Про пожежну
безпеку», посилити контроль за дотриманням правил техніки безпеки та безпечної
поведінки учнів.
2. Заступнику директора з виховної роботи Грицаюк В.С.
2.1. Взяти під особистий контроль проведення заходів
щодо попередження дитячого травматизму
згідно з планом роботи школи.
2.2. Впроваджувати
постійно нові
форми і методи профілактичної роботи з питань охорони життя і здоров`я учнів,
попередження дитячого травматизму.
2.4. Посилити в 2015/2016 навчальному році контроль за здійсненням чергування вчителями та
учнями по школі.
3. Класним
керівникам:
3.1. Спільно з відповідними органами районних служб згідно з виховними
планами проводити роз’яснювальну роботу, бесіди, заходи з учнями та їх
батьками щодо збереження життя дітей
3.2.Проводити постійно профілактичні
бесіди з правил поведінки та техніки безпеки під час уроків, на перервах та в
побуті.
4. Питання безпеки життєдіяльності учнів під час
літніх канікул довести до відома батьків.
Роздати
пам'ятки батькам до 01червня 2015р
СЛУХАЛИ 7: директора школи
Ярового А.В. про підсумки впровадження Державного стандарту початкової освіти в
3-му класі, Державного стандарту повної загальної середньої освіти в 6-му
класі.
В 2014/2015 навчальному році
навчально-виховний процес в 1-му, 2-му та 3-му класах здійснювався за новою
програмою, що ґрунтується на Державному стандарті початкової освіти, в 6-му
класі - за новою програмою, відповідно до Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти.
Головною метою навчання учнів за новими
програмами є формування у дітей громадянських, комунікативних, предметних,
соціальних компетентностей, впровадження інноваційно - комунікативних
технологій в освітньому процесі початкових класів, використовуючи різноманітні
інноваційні освітні технології.
Основою компетентності є оволодіння
першокласниками загальнонавчальними вміннями і навичками, а саме учні
навчилися:
-
добирати
індивідуальне обладнання до уроку, розкладати його в належному порядку;
-
включатися в
роботу відразу після вказівки вчителя;
-
розрізняють
основні елементи навчальної книжки;
-
дотримуватися
правильної постави під час письма та читання;
-
співпрацювати в
парі.
Учні оволоділи загальномовленнєвими
вміннями і навичками ( говорити в помірному темпі, зосереджено слухати вчителя,
запитувати про незрозуміле, з повагою звертатися до вчителя, а також оволоділи
загально пізнавальними вміннями ( виділяти в предметах певні ознаки,
порівнювати об ̓єкти, робити висновки, виконувати завдання за зразком),
навчилися контролювати свої дії.
Всі учні 1 класу виконали поставлені
перед ними завдання за рівнем своїх можливостей.
Учні 2 класу протягом перших двох років
навчання набули навчально-організаційні вміння і навички, а саме:
-
своєчасно
готуються до уроку;
-
співпрацюють у
парі, групі;
-
вміють
користуватися підрядковими примітками, і словником, дидактичним і роздатковим
матеріалом, лінійкою, трикутником;
-
самостійно
добирають необхідне навчальне приладдя і підтримують порядок на робочому місці.
Протягом другого року навчання учні
навчилися здобувати контрольно-оцінні вміння: перевіряти результати праці,
своєї і товариша, за орієнтирами даними вчителем (алгоритмічні приписи,
словничок, зіставлення зі зразком). З 10 учнів класу 6 учнів добре справилися з
поставленими перед ними завданнями, труднощі в опануванні програми, а особливо
під час розв’язування задач, завдань з логічним навантаженням, виявлені у 4 учнів. Ці учні мають слабку
пам'ять, нестійку увагу, тому потребують постійної індивідуальної роботи
вчителя.
Учні другого класу, відповідно до
Державного стандарту початкової загальної освіти, вивчали курс «Сходинки до
інформатики», який викликав у них зацікавленість, бажання пізнавати нове, розв’язувати
цікаві, нестандартні завдання на розвиток логічного мислення в ігрових формах.
Високі здібності у вивченні даного предмету виявлені у 6 учнів з 10, 4 учні
потребують контролю з боку батьків та вчителя.
Вивчення даного курсу – це необхідний
інструмент, що в сучасному суспільстві сприятиме більш успішному навчанню дітей
у початковій школі і в наступних класах, формуванню як предметних, так і
ключових компететностей, всебічному розвитку молодших школярів.
Під постійним контролем адміністрації
школи в цьому навчальному році було навчання учнів 5 класу, яке здійснювалося
за новими програмами, що ґрунтуються на Державному стандарті базової і повної
загальної середньої освіти, зорієнтованому на особистісно-компетентісному і
діяльнісному підходах. Відвідуючи уроки вчителів-предметників вивчалося питання
реалізації компетентнісного та діяльнісного підходу вчителів, спрямованого на
розвиток умінь і навичок учнів, застосування набутих знань у практичних
ситуаціях, пошук шляхів інтеграції до соціокультурного та природного
середовища.
Форми та методи навчання предметів в 6
класі, узгоджувалися з віковими особливостями учнів. Організовуючи роботу на
уроках, вчителі віддавали перевагу розвивальним прийомам, активним та
інтерактивним методам роботи, уникали лекційних уроків, конспектування,
рефератів та фронтальних зрізів знань. Робота з підручником чергувалася з коротким викладом (розповіддю)
вчителя, роботою із зошитом. Обов’язковою умовою успішного навчання в п’ятому
класі є різноманітна самостійна робота учнів. Обов’язковим також для дітей цієї
вікової категорії є актуалізація знань і життєвих уявлень учнів, повторення та
закріплення вивченого на уроці. Тож плануючи урок вчителі передбачають час на
ці етапи, скориставшись для цього відповідними завданнями підручника.
З-поміж активних методів
навчання переважали ігрові форми: урок-екскурсія, уроки-подорожі,
уроки-дослідження.
Збільшується кількість учнів, які вчаться через
почуття обов’язку або примусу до роботи і зменшується кількість тих, хто
вчиться з інтересом. Отже, при аналізі
досягнень учнів, виникає ряд проблем, над якими необхідно працювати в
наступному 2015/2016 навчальному році.
ПОСТАНОВИЛИ:
1. Вчителям школи в 20152016
навчальному році працювати над
мотивацією учнів до діяльності, формуванням потреби у виконанні тих чи інших
завдань, зацікавленого ставлення до навчання.
2. Вчителям-предметникам
продовжувати працювати над впровадженням Державного стандарту базової і
повної загальної середньої освіти.
СЛУХАЛИ 8: директора школи Ярового А.В про
затвердження мережі школи
Перспективна мережа Отроківської ЗОШ І-ІІІ
ступенів на 2015/2016 навчальний рік така:
1 клас – 8 учнів;
2 клас – 7 учнів;
3 клас – 10учнів;
4 клас – 7 учнів;
5 клас – 10 учнів;
6 клас – 7 учнів;
7 клас – 7 учнів;
8 клас – 10 учнів;
9 клас – 7 учнів;
10 клас – 7 учнів;
11 клас – 7 учнів.
Всього 87 учнів.
ПОСТАНОВИЛИ: Перспективну мережу Отроківської ЗОШ
І-ІІІ ступенів на 2015/2016 навчальний рік прийняти за основу.
СЛУХАЛИ 9: директора школи Ярового А.В. про
виконання рішень попередньої педагогічної ради
Всі рішення попередньої
педагогічної ради виконуються вчасно.
Педагогічний колектив під
керівництвом адміністрації школи виконує всі рішення, поставлені перед ним.
ПОСТАНОВИЛИ: роботу педагогічного
колективу вважати задовільною.
Голова педагогічної ради - А.В.Яровий
Секретар педагогічної ради - Л.В.Маримора
Комментариев нет:
Отправить комментарий