Аналіз
роботи вчителя та учнів на уроці географії:
Учитель: Гандзюк Сергій Васильович Предмет:
географія. Клас 6
Дата: 26 лютого 2015 рік
Тема уроку: «Світовий океан та його частини: океани, моря, затоки, протоки.
Острови в океані. Тип уроку: комбінований
Мета уроку.
Освітня: формувати
в учнів систему знань про гідросферу шляхом вивчення складових частин Світового
океану.
Виховна. сприяти
екологічному вихованню учнів, на основі матеріалу про екологічні проблеми Світового
океану та необхідності охорони вод Світового океану.
Розвиваюча: розвивати
вміння учнів працювати з картою океанів і контурними картами; сприяти розвитку
практичних умінь учнів визначати географічне положення моря, відстань від
населеного пункту до моря.
Мета відвідування: формування загально навчальних умінь та навичок учнів.
Учнів у класі:
6 учнів
Аналіз роботи вчителя та
учнів на уроці географії
|
|||
Робоче місце вчителя
|
Робоче місце вчителя підготовлене до проведення уроку. Дидактичний
матеріал і ТЗН підготовлені завчасно. Організований початок уроку
|
||
Дотримання санітарно-гігієнічних вимог
|
Всі необхідні санітарно-гігієнічні вимоги дотримані.
|
||
Постановка мети уроку
|
Мета уроку і завдання визначені чітко.
|
||
Види контролю
|
Контроль раніше вивченого матеріалу здійснюється використанням методу
фронтального опитування та індивідуального опитування (завдання на картках:
надпишіть на малюнку замість цифр назви відповідних процесів).
|
||
Рівень компетентності оцінювання
|
Учитель використав диференційований підхід до оцінювання діяльності учнів
згідно критеріїв оцінювання учнів з даного предмету.
|
||
Активізація пізнавальної діяльності учнів
|
З метою активізації пізнавальної діяльності учнів використано
мультимедійну презентацію «Світовий океан і його частини», метод перегляду
відео фрагменту «Світовий океан», роботу з географічним атласом.
|
||
Викладання нового
матеріалу:
|
|
||
Наступність
|
. Навчальний матеріал уроку відповідав вимогам програми.
|
||
Доступність
|
Матеріал уроку доступний для сприйняття учнями.
|
||
Наявність пізнавально-творчих завдань
|
Були використані евристична бесіда (при вивченні нового матеріалу),
проблемні питання, прийом «мозковий штурм» випереджальне навчання
(заздалегідь підготовлені повідомлення учнів, практичні завдання (робота біля
настінної карти, робота з атласом).
|
||
Міжпредметні зв’язки
|
Учитель використав міжпредметні зв’язки з математикою, фізикою,
екологією.
|
||
Підбиття підсумку уроку
|
Підсумок уроку був проведений вчасно, всі учні отримали оцінки, які
вчитель прокоментував
|
||
Домашнє завдання: інструктаж
|
Учні отримали детальний інструктаж по виконанню домашнього завдання.
Завдання диференційоване, складається з двох частин: теоретичної і
практичної.
|
||
Раціональне використання часу
|
Тривалість етапів є оптимальною щодо раціонального використання часу.
|
||
Педагогічний такт
|
Учитель дотримується педагогічного такту
|
||
Впровадження інноваційних технологій
|
На уроці були використані такі інноваційні технології: робота в парах, прийоми «мікрофон» та «мозковий штурм».
|
||
Поурочний план
|
Конспект уроку був розгорнутий.
|
||
Самоаналіз уроку, самоосвіта
|
Після проведеного уроку вчитель зробив ґрунтовний самоаналіз уроку з
висновками. Визначив шляхи подальшого вивчення навчального матеріалу.
|
||
Робота учнів
|
|||
Стійкість
уваги, зацікавленість
|
Впродовж уроку
спостерігалася достатня стійкість уваги.
|
||
Робоче місце
учня, готовність до уроку
|
Всі учні готові
до уроку. Крім обов’язкового шкільного приладдя усі учні мають атласи і
контурні карти.
|
||
Активність
учнів на уроці
|
Достатня
|
||
Самостійна
робота учнів
|
Достатня. Учні
вміють самостійно працювати на уроці
|
||
Дисципліна
на уроці
|
Достатній рівень навчальної дисципліни
|
||
Ступінь
засвоєння матеріалу
|
Достатній
рівень засвоєння нового матеріалу
|
||
Висновок: Урок проведено на високому методичному рівні.
На
уроці панує сприятлива атмосфера. Учні на уроці достатньо активні. Вміють
працювати з картою, не завжди правильно показують на ній географічні об’єкти. Вчителька виправляє помилки в учнів під час усної відповіді,
роботи у парах, вчить правильно говорити. Правильно розподілений час стосовно
усіх етапів уроку. Вдало сполучив зміст уроку з обраними інноваційними методами
навчання, повною мірою активізував пізнавальну діяльність учнів на різних
етапах уроку. Вчитель активно використовує на уроках інноваційні методи уроків,
в тому числі й інтерактивні. Впродовж уроку спостерігалося добросовісне
ставлення учнів до роботи на уроці. При викладенні нового матеріалу, вчитель
враховує індивідуальні особливості учнів, їх можливості, а під
час опитування використовує диференційований підхід. Вчить мислити, працювати
самостійно, працювати з географічним атласом, біля настінної карти, правильно
показувати на карті географічні об’єкти, надавати допомогу товаришеві. Оцінювання
знань, умінь і навичок учнів було прокоментоване. Мета уроку досягнута завдяки
використанню різних форм і методів навчання.
Сергій Васильович добре володіє своїм предметом та методикою його
викладання. Тактовний, врівноважений, вимогливий. Уміє тримати весь клас у
своєму полі зору. Протягом всього уроку не втрачає контакту з класом.
Рекомендації:
слідкувати за тим, щоб учні правильно показували на карті географічні об’єкти.
Комментариев нет:
Отправить комментарий