пятница, 5 февраля 2016 г.

Аналіз уроку хімії

АНАЛІЗ УРОКУ ХІМІЇ


  1. Дата проведення уроку: ______   Клас: 9.
  2. Тема уроку: Властивості оцтової кислоти.
  3. Мета уроку:
·         Формувати розуміння хімічних властивостей карбонових кислот на прикладі оцтової кислоти. Формувати навички безпечного поводження з хімічним обладнанням та реактивами.
·         Розвивати вміння використовувати теоретичні знання на практиці, користуватися хімічним обладнанням, реактивами, інструктивною карткою, конспектом.
·         Виховувати інтерес до хімічних досліджень.
(відповідає педагогічним вимогам)
  1. Тип уроку: урок застосування умінь і навичок (практична робота).

  1. Структура уроку:
Дії вчителя
Дії та реакція учнів
І. Організаційна частина.
1. Привітання учнів. Емоційна підтримка учнів.
Учні емоційно спокійні, готові до уроку.
ІІ. Актуалізація опорних знань.
1. Репродуктивна бесіда про властивості карбонових кислот.
2. Інструктаж з техніки безпеки поводження з хімічним обладнанням та реактивами.

1.Учні включаються в роботу, дають визначення і пояснення.
2.Повторюють основні положення ТБ.
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів.
1. Повідомлення вчителя про зв’язок сьогоднішніх досліджень із повсякденним життям.


Учні пожвавлюються і проявляють зацікавленість.
ІУ. Практична частина уроку.
1.Учитель координує роботу учнів в процесі виконання ними дослідів по вивченню хімічних властивостей оцтової кислоти.

1.Учні виконують досліди відповідно до інструктивної картки. Результати записують у зошити для практичних робіт. Роблять висновки.

У. Домашнє завдання
Повторити матеріал про карбонові кислоти.  

  1. Змістовний компонент уроку: зміст і обсяг використаного матеріалу відповідає темі уроку. Базові поняття, уміння і навички у учнів сформовані. Використання практичних видів роботи виявилися доцільними та ефективними.
  2. Розвиваючий компонент уроку: Під час уроку учні розвивали вміння поєднувати теорію і практику, користуватися хімічним обладнанням, реактивами, інструктивною карткою, оформляти результати дослідів і робити висновки.
  3. Мотиваційний елемент уроку: Учитель показував вагомість теми уроку, спонукав до зацікавленості шляхом поєднання теорії з повсякденним життям. Емоційний фон та темпоритм відповідав віковим особливостям учнів 9 класу.
  4. Виховний характер уроку: Правильна організація уроку і розподіл часу самодисциплінували учнів. Зміст уроку подавався враховуючи виховну мету.
  5. Контроль та оцінювання знань, умінь і навичок учнів: Відбувався шляхом спостереження за виконанням учнями дослідних завдань. Остаточне оцінювання за оформленими практичними роботами.
  6. Організаційна чіткість уроку: Класна кімната та учні готові до уроку, кожен етап уроку мав логічну завершеність. Види діяльності і час використані методично правильно.
  7. Оцінка діяльності учителя на уроці: Володіє фактичним матеріалом з хімії, вміє грамотно і науково викласти цей матеріал, володіє методикою формування хімічних понять та методикою ведення уроку, дотримується педагогічного такту та етики.






























Комментариев нет:

Отправить комментарий