АНАЛІЗ УРОКУ ХІМІЇ
- Дата проведення уроку: ______ Клас: 9.
- Тема уроку: Властивості оцтової кислоти.
- Мета уроку:
·
Формувати
розуміння хімічних властивостей карбонових кислот на прикладі оцтової кислоти.
Формувати навички безпечного поводження з хімічним обладнанням та реактивами.
·
Розвивати
вміння використовувати теоретичні знання на практиці, користуватися хімічним
обладнанням, реактивами, інструктивною карткою, конспектом.
·
Виховувати
інтерес до хімічних досліджень.
(відповідає
педагогічним вимогам)
- Тип уроку: урок застосування умінь і навичок (практична
робота).
- Структура уроку:
Дії вчителя
|
Дії та реакція учнів
|
І. Організаційна частина.
1. Привітання учнів.
Емоційна підтримка учнів.
|
Учні емоційно спокійні,
готові до уроку.
|
ІІ. Актуалізація опорних
знань.
1. Репродуктивна бесіда про
властивості карбонових кислот.
2. Інструктаж з техніки
безпеки поводження з хімічним обладнанням та реактивами.
|
1.Учні включаються в
роботу, дають визначення і пояснення.
2.Повторюють основні
положення ТБ.
|
ІІІ. Мотивація навчальної
діяльності учнів.
1. Повідомлення вчителя
про зв’язок сьогоднішніх досліджень із повсякденним життям.
|
Учні пожвавлюються і
проявляють зацікавленість.
|
ІУ. Практична частина
уроку.
1.Учитель координує роботу
учнів в процесі виконання ними дослідів по вивченню хімічних властивостей
оцтової кислоти.
|
1.Учні виконують досліди
відповідно до інструктивної картки. Результати записують у зошити для
практичних робіт. Роблять висновки.
|
У. Домашнє завдання
|
Повторити матеріал про
карбонові кислоти.
|
- Змістовний компонент уроку: зміст і обсяг використаного
матеріалу відповідає темі уроку. Базові поняття, уміння і навички у учнів
сформовані. Використання практичних видів роботи виявилися доцільними та
ефективними.
- Розвиваючий компонент уроку: Під час уроку учні розвивали вміння поєднувати
теорію і практику, користуватися хімічним обладнанням, реактивами,
інструктивною карткою, оформляти результати дослідів і робити висновки.
- Мотиваційний елемент уроку: Учитель показував вагомість теми
уроку, спонукав до зацікавленості шляхом поєднання теорії з повсякденним
життям. Емоційний фон та темпоритм відповідав віковим особливостям учнів 9
класу.
- Виховний характер уроку: Правильна організація уроку і
розподіл часу самодисциплінували учнів. Зміст уроку подавався враховуючи
виховну мету.
- Контроль та оцінювання знань, умінь і
навичок учнів: Відбувався
шляхом спостереження за виконанням учнями дослідних завдань. Остаточне
оцінювання за оформленими практичними роботами.
- Організаційна чіткість уроку: Класна кімната та учні готові до
уроку, кожен етап уроку мав логічну завершеність. Види діяльності і час
використані методично правильно.
- Оцінка діяльності учителя на уроці: Володіє фактичним матеріалом з хімії,
вміє грамотно і науково викласти цей матеріал, володіє методикою
формування хімічних понять та методикою ведення уроку, дотримується
педагогічного такту та етики.
Комментариев нет:
Отправить комментарий