Аналіз уроку
української мови:
Предмет: українська мова
Клас 4 Дата:
Тема уроку: Змінювання
дієслів теперішнього часу за особами і числами
Тип уроку: комбінований
Мета уроку:
освітня:
закріпити знання учнів у розпізнаванні в усному й писемному мовленні дієслів
теперішнього часу; ознайомити школярів із змінюванням дієслів за особами і
числами, виробляти вміння розпізнавати особу і число дієслова.
виховна: виховувати
любов до природи, пережне ставлення до неї.
розвивальна:
поповнювати словниковий запас учнів, виховувати культуру мовлення.
Мета відвідування:вивчити об'єктивність оцінювання знань і навичок учнів.
У класі учнів
Аналіз роботи вчителя та учнів на уроці української
мови
|
|||
Робоче місце вчителя
|
Дошка оформлена до початку
уроку, вивішені таблиці
|
||
Дотримання
санітарно-гігієнічних вимог
|
Урок почався по дзвінку,
класна кімната була провітрена, робоче місце кожного учня до початку занять
було готове. Учитель грамотно і чітко оформляє записи на дошці, в журналі та
в зошитах учнів. Позитивна енергетика
початку уроку.
|
||
Постановка мети уроку
|
Мета повно та оптимально
конкретизована, похідні завдання сформульовані конкретно і однозначно,
дидактично правильно і виправдано. Учні були ознайомлені с планом уроку, була
дана установка учителем на продуктивну (успішну) спільну діяльність щодо
досягнення мети уроку
|
||
Добір методів та прийомів
навчання
|
Добір методів та прийомів
навчання (донесення змісту навчального матеріалу до свідомості учнів)
відбувався відповідно змісту навчального матеріалу та інформації про учнів:
проблемно-діалогічний, пояснювально-ілюстративний, практичний.
|
||
Рівень компетентності
оцінювання
|
Учитель використав диференційований
підхід до оцінювання діяльності учнів (в системі гуманного оцінювання).
|
||
Активізація пізнавальної
діяльності учнів
|
Відбір навчальних завдань був
диференційований за характером пізнавальної діяльності (репродуктивний,
реконструктивний, творчий), здійснювався оптимально з огляду на специфіку
навчально-предметного змісту та його психологічного навантаження. Учитель
використала евристичну бесіду, «мозковий штурм», різні конкурси.
|
||
Викладання нового матеріалу:
|
|
||
Наступність
|
Навчальний матеріал уроку
відповідав вимогам програми.
|
||
Доступність
|
Весь матеріал уроку був
доступним для сприйняття учнями, відповідав рівню здібностей учнів
|
||
|
|
||
Наявність пізнавально-творчих
завдань
|
Були використані евристична
бесіда, робота в парах – це під час перевірки домашньої роботи; під час
вивчення нового матеріалу були використані вибірковий і творчий диктанти,
«мозковий штурм», ділова гра «Брейн-ринг» при підведенні підсумків уроку.
|
||
Міжпредметні зв’язки
|
Учитель використала вивчені
твори Шевченка, Франка, Л. Українки як матеріал для вибіркового диктанту,
паралельно була проведена гра «Хто автор цих рядків».
|
||
Підбиття підсумку уроку
|
Підсумок уроку був проведений
вчасно, носив об’ємний характер: були згадані, виявлені і усвідомлені основні
компоненти діяльності учнів на уроці – зміст, тип, способи, проблеми, шляхи
їх розв’язання, здобуті результати тощо. Форми здійснення підсумку уроку:
індивідуальна робота, робота в парах.
|
||
Домашнє завдання: інструктаж
|
Учні отримали інструктаж з
виконання домашнього завдання, які були розраховані як на «сильного» так і на
«слабкого» учня.
|
||
Раціональне використання часу
|
Тривалість етапів є
оптимальною щодо обсягу й характеру пропорційно диференційованому змісту
навчального матеріалу.
|
||
Педагогічний такт
|
Учитель дотримується
педагогічного такту, ставиться до учнів доброзичливо, толерантно, з повагою.
|
||
Впровадження інноваційних
технологій
|
На уроці вчитель
використовувала роботу в парах, різноманітні ігри і ігрові ситуації:
«Брейн-ринг», ігри-реконструкції, ігри-змагання (під час вибіркового і
творчого диктантів, «мозковий штурм», вправа «мікрофон», гра - розминка (під
час переходу від однієї частини заняття до іншої), гра – криголам, що
використовувалася для встановлення атмосфери довіри.
|
||
Поурочний план
|
Конспект уроку був
розгорнутий
|
||
Самоаналіз уроку, самоосвіта
|
Учителька дала повну
психологічно-педагогічну характеристику класу. Охарактеризувала тему даного
уроку в контексті інших тем у системі
уроків. Обґрунтувала вибір структури уроку, методів, прийому та засобів
навчання учнів. Дала аналіз власної управлінської діяльності на уроці.
Охарактеризувала стиль взаємодії та спілкування з учнями. Визначила найбільш
вдалі\невдалі моменти уроку, наскільки з погляду вчителя вдалося реалізувати
його мету та завдання.
|
||
Робота учнів
|
|||
Стійкість уваги, зацікавленість
|
Достатня стійкість уваги, зацікавленість у виконанні
різних форм роботи
|
||
Робоче місце учня, готовність до уроку
|
Всі учні готові до уроку
|
||
Активність учнів на уроці
|
Висока активність
|
||
Самостійна робота учнів
|
Достатня
|
||
Дисципліна на
уроці
|
Високий рівень
навчальної дисципліни
|
||
Ступінь засвоєння матеріалу
|
Високий ступінь засвоєння нового матеріалу
|
||
Висновок: урок
проведено на високому методичному рівні.
Учителем на
уроці були реалізовані дидактичні принципи. Навчання носило розвивальний
характер (логічність, системність, проблемність, пошуковість, творчість). Учитель доцільно і уміло використовувала
активні форми навчання, кооперативну діяльність у парах. Вона уміло володіє
технологічним інструментарієм (дотримання технологічного алгоритму, правил
застосування технології, відбір дидактичного забезпечення технологічного
процесу, оптимально використовує методи та прийоми навчання (проблемно-діалогічного,
самостійної роботи тощо). Учитель знає
предмет, володіє методикою викладання. Тактовна, демократична у відношеннях з
учнями. Раціонально використовує інноваційні технології, час уроку, навчає
учнів працювати самостійно, у процесі навчання здійснює зворотній зв'язок з
усіма учнями. Оцінки адекватні вимогам навчальної програми.
Рекомендації:
на кожному уроці планувати роботу над помилками, правильно організувати
індивідуальну роботу на уроці з учнем (прізвище).
:
Дякую за допомогу
ОтветитьУдалитьЩиро вдячна. Творчих успіхів і здоров`я.
ОтветитьУдалитьЩиро вдячна. Творчих успіхів і здоров`я.
ОтветитьУдалить